"Kochane Dzieciaki"




Inspiracją do stworzenia mojej pracy było wyzwanie „ Kochane Dzieciaki” sklepu Eko-Deco. Jak wiadomo każde dziecko jest małym odkrywcą, dlatego na kartce umieściłam tekturki, koraliki  i kolorowe wstążki, by najmłodsi mogli cieszyć się nią poznając różne faktury. Myślę, że różowe frędzelki przypadną do gustu wszystkim Małym Księżniczkom!



 
 

W pracy wykorzystałam dwie tekturki marki Eko-Deco:

 - napis „Mała Księżniczka”  https://eko-deco.com/pl/p/Mala-ksiezniczka-SK1367/4932


Pracę zgłaszam na wyzwanie:
 
 

Komentarze

  1. Piękna kartka. Dziękuję za udział w wyzwaniu EKO-DECO. Pozdrawiam Agnieszka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :D To sama przyjemność! Serdecznie pozdrawiam Marta ;)

      Usuń
  2. fantastyczna kartka, dziękuję za udział w wyzwaniu Eko-Deco. Pozdrawiam Bogusia

    OdpowiedzUsuń
  3. ..też mi się podoba;) Dziękuję za udział w wyzwaniu EKO-DECO.
    Pozdrawiam magiczne chwile;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajna praca! Dzięki za udział w wyzwaniu.
    Pozdrawiam AidenDecou

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję za miłe słowa ;) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna karteczka! Dziękuję za udział w wyzwaniu Eko-Deco. Pozdrawiam! Ewa DT

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudna! Fajny pomysł i moje ulubione kolory :) Pozdrawiam. Lusia z EKO-DECO DT

    OdpowiedzUsuń
  8. Delikatna a piękna praca. Dziękuję za udział w wyzwaniu Eko-Deco. Pozdrawiam Beata

    OdpowiedzUsuń
  9. Prześliczna :) Dziękuje za udział w wyzwaniu. Olga DT Eko-Deco.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty